Resultats de la cerca frase exacta: 11

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. negociar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
2. ordre de volum ocult
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ordre que només mostra al sistema una part del volum per negociar, mentre que la part oculta va sortint al mercat a mesura que es va executant la part mostrada. [...]
3. crèdit documentari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
pagament o a acceptar i pagar aquestes lletres de canvi, o autoritza un altre banc a negociar. [...]
4. membre del mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona o entitat que compleix les normes i els reglaments d'un mercat financer i que hi pot negociar, ja sigui per compte propi o d'altri. [...]
5. ordre de volum ocult
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ordre que només mostra al sistema una part del volum per negociar, mentre que la part oculta va sortint al mercat a mesura que es va executant la part mostrada. [...]
6. comprador d'art | compradora d'art
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Professional d'una agència de publicitat que s'encarrega de seleccionar, negociar i comprar produccions artístiques diverses, com ara fotografies, il·lustracions o originals. [...]
7. cost de flotació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost de la fiança per a préstec que es concedeix sobre una sèrie de béns immobles, que no impedeix al deutor negociar amb aquests actius. [...]
8. estrip
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Bo de cupó zero creat a fi de negociar per separat cadascun dels fluxos financers generats per un valor de renda fixa i el seu principal. [...]
9. comprador de mitjans | compradora de mitjans
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Professional d'una agència de publicitat o d'una central de mitjans que s'encarrega de negociar i comprar espai i temps publicitaris en els mitjans pel compte d'un anunciant. [...]
10. departament de compres
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Departament responsable de la gestió de les compres de l'empresa i que s'encarrega de negociar les quantitats, preus i condicions de lliurament i pagament de les compres, fer les comandes, gestionar la recepció i l'emmagatzematge dels productes, etc. [...]
Pàgines  1 / 2 
Pàgina  1  2  Següent >>